Seznam :
- Všeobecná ustanovení
- Obchodní strategie
- Postup zpracování bezhotovostních obchodů
- Vedení aplikace FX Manager
- Reporting
- Controling
- Obchody uzavírané se zaměstnanci a se spřízněnými osobami
- Závěrečná ustanovení
1. Všeobecná ustanovení
Oddělení Podpory prodeje – ředitel dealingu, je díky pravomocím společnosti Finance international, a.s. klíčovým oddělením společnosti. Tuto funkci může vykonávat pouze osoba s patřičným vzděláním v oboru, praxí, loajalitou a flexibilitou.- Obchodní strategie
- Postup zpracování bezhotovostních obchodů
- Pracovník PP spolu s oddělením Back office denně sleduje účty u bank, a v případě došlé platby na základě VS, částky a čísla účtu odesilatele, identifikuje konkrétní obchod, za který byly peníze obdrženy. V případě jakékoliv nesrovnalosti nebo pochybnosti, pracovník PP okamžitě kontaktuje klienta a s ním se dohodne na dalším postupu. V žádném případě nesmí pracovník Podpory prodeje svolit odeslání finančních prostředků do té doby, dokud se platba od klienta neshoduje s platebními instrukcemi v obchodní dokumentaci konkrétního případu.
- Vedení aplikace FX Manager
- Jednotlivé obchodní případy na základě tiketu od pracovníka Front office
- Informace o nových klientech, se kterými se uzavřela Rámcová smlouva a jejich zařazení do rizikových skupin
- Na základě vlastního rozhodnutí přeřazuje klienty v rizikových skupinách, a to dle současné ekonomické situace klienta a na základě ostatních dostupných informací
- Osoby oprávněné uzavírat obchody za klienta a podepisovat konfirmace
- Aktuální kurzy měn
- Aktuální stav obchodu
- Zadávání protiobchodů ( spárování )
- Reporting
- Přehled všech uskutečněných obchodů
- Přehled uskutečněných obchodů k aktuálnímu dni
- Přehled jednotlivých obchodů klienta po splatnosti
6. Controling
Oddělení Podpory prodeje na základě výše zmíněných sestav z Reportingu sleduje, zda jsou dodržovány všechny limity dle interní normy Způsoby řízení rizik, zda pracovníci Front office dodržují přidělené maximální limity a zda je dodržován termín vypořádání obchodu D+2.- 7. Obchody uzavírané se zaměstnanci a se spřízněnými osobami
- 8. Závěrečná ustanovení